Världens bästa klassföreståndare;)

Hejsan! ,, idag började vi ju 10 , sedan gick vi ner till sibbarp & där fick man göra vad vi ville  , så jag satt bara och lyssna på musik,åt godis & glass och hade kul med mina kompisar!, sen vid halv tolv sa jag & 4 till att vi ville gå hem och då sa vår lärare ; ja men alla andra lärare komer klaga på mej då , för det är ju meningen att ni ska vara här längre igentligen,.

vi bara men snäälla, & malin(våran lärare) bara; okejdå men då får ni gå i små grupper så att dom andra lärarna inte märker något , HAHAHHA , Malin är fan bäst! Riktigt snäll är hon!
så idag slutade jag tjugo i tolv :D

Sen efter skolan va jag med elinor en stund & kolla på OC men nu skulle hon & rida så vet inte vad jag ska göra nu, men jag kommer väl på nåt:)


Krammiz<3
2009-06-09 @ 14:20:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0